ZWROTY I ZWROTY:

  1. 14 dni na zwrot bez podania przyczyny (zwane dalej: Odstąpieniem)

1.1Drogi Kliencie, jeśli z jakichś przyczyn zakupiony przez Ciebie produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, zgodnie z obowiązującym prawem w terminie 14 możesz zwrócić do nas towar, który zakupiłeś bez podania przyczyny.


1.2 Co ważne termin 14 dni liczy się od momentu, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy osobiście lub za pośrednictwem osób trzecich wskazanych przez klienta.

1.2Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 1.1, prawo do Odstąpienia bez podania przyczyny i tym samym zwrotu towaru wygasa.

1.3Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu zamawiającemu towar pod indywidualne zamówienie według specyfikacji klienta

  1. Procedura zwrotu zakupionych towarów

2.1 W celu Odstąpienia wystarczy skontaktować się ze Sklepem Fanaberia drogą elektroniczną mailem na adres info@fanaberia.gniezno.pl

2.2 Klient zalogowany może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, który dostępny jest na jego koncie w systemie Sklepu Internetowego. Wzór formularza dostępny jest tutaj: formularz odstąpienia od umowy   . 

2.3 Zamiast formularza ze strony Klient może wysłać na adres info@fanaberia.gniezno.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu, które zawierać będzie dane osobowe klienta, datę zakupu, i nr zamówienia, nazwę produktu zwracanego, nr konta bankowego, na które zostaną zwrócone Klientowi środki pieniężne w wysokości wartości zakupionego produktu.

2.4. Możliwie najszybciej jak to będzie możliwe potwierdzimy otrzymanie formularza Odstąpienia od umowy – przesłanego drogą elektroniczną  na adres poczty elektronicznej Klienta podany przy składaniu zamówienia.

2.5, Dalsza procedura zwrotu, tj. zwrot środków pieniężnych możliwa jest po otrzymaniu zwracanego towaru w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, nie noszącym żadnych śladów użycia.

Towar  proszę odesłać na adres:

Fanaberia

Janus

Ul. Wiosenna 16

62-200 Gniezno

  1. Koszty zwrotu zakupionych towarów

3.1 Koszt przesyłki zwracanych towarów w przypadku Odstąpienia leży po stronie Klienta.

3.2 Klient jest zobowiązany zachować sposób opakowania zwracanych towarów tak, aby zabezpieczyć je przed ewentualnym uszkodzeniom w trakcie transportu.

  1. Rzeczywista kwota zwrotu za odsyłane produkty.

4.1 Klient jest odpowiedzialny wobec sklepu Fanaberia za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób.

4.2 Sklep Fanaberia w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek śladów użycia ma prawo obciążyć Klienta dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.

II WYMIANA

Wymiany towaru Klient może dokonać poprzez zwrócenie produktów zgodnie z procedurą zwrotu i ponownym złożeniu nowego zamówienia.